Звіти


Звіт
регіонального координатора
про роботу шкільних клубів підприємництва в області

1.      Область: Волинська

2.      Список шкільних клубів підприємництва області


Навчальний заклад
Опікуни клубу
Кількість учасників
1.
Комунальний заклад «Луцький НВК № 9»

Олена Рибка (вчитель економіки)
Світлана Саханюк  (практичний психолог)
15
2.
Комунальний заклад «Луцький НВК ЗОШ І-ІІ ступенів № 7 – природничий ліцей»

Лариса Ярощук (вчитель економіки)
Раїса Бондарук (практичний психолог)
12
3.
Комунальний заклад «Луцька ЗОШ І-ІІІ ступенів № 23»
Оксана Ковальчук  (вчитель економіки)
Наталя Казмірук  (практичний психолог)
10
4.
Підгайцівський НВК «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів –гімназія» Луцького району

Віктор Баран (вчитель економіки)
Юлія Кожевнікова  (практичний психолог)
17
5.
ЗОШ І-ІІІ ступенів № 12    м. Ковеля

Станкевич Людмила (вчитель економіки)

Ратнюк Людмила (практичний психолог)
12
6.
ЗОШ І-ІІІ ступеня  № 4        м. Ківерці
Гоманюк Олексій (вчитель економіки)
Оришкевич Ірина (практичний психолог)
17
7.
НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів- ліцей» с. Зимне
 Володимир-Волинського району
Жаловага Валентин (вчитель економіки)
Байкевич Лариса (практичний психолог)
10
8.
НВК «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія» м. Горохів

Волощук Валентина (вчитель економіки)
Луговська Оксана  (практичний психолог)
12
9.
НВК «Маневицька ЗОШ  І-ІІІ ступенів № 2-гімназія
ім. А. П. Бринського» Маневицького району
Пивовар Світлана (вчитель економіки)
Турик Галина (практичний психолог)
15
10.
Володимир-Волинська гімназія
Процюк Олена (вчитель економіки)
Мороз Олеся (практичний психолог)
12

3. Головні результати діяльності шкільних клубів підприємництва у Волинській області за 2012 рік.
Створено шкільні клуби підприємництва у кожному навчальному закладі, який є учасником проекту; окреслено місію, кредо ШКП, розроблено логотипи та статути діяльності.
Для учасників ШКП проведено екскурсії до центрів зайнятості, місцевих підприємств. Члени клубів включені у громадську діяльність через участь в проектах          (проект «Смакуй українське»), акціях (акція «АНТИСНІД»), 
У кожному ШКП проведено низку занять за профорієнтаційною та підприємницькою тематикою: «Як досягти успіху», «Здатність до підприємницької діяльності», «Риси підприємливої людини», «Основні форми приватних підприємств», «Світ професій», «Пізнай себе», «Ідеал підприємця», круглий стіл «Я – клієнт банку», «Ярмарка економічних професій»,«Бізнес-ідея та її впровадження» та ін. Заняття проводяться з використанням інтерактивних методів, у формі  тренінгових занять: «Пізнай себе, знайди свій шлях», «Організація роботи в групах», «Визначення особистої здатності до підприємництва» тощо.
Шкільну молодь залучено до гри «Кешфлоу». Ведеться робота зі створення та використання ресурсу інтернет-платформи: створено блоги шкільних клубів, проводяться заняття щодо використання  ресурсів платформи.
З ініціативи членів ШКП в навчальних закладах проводяться заходи, учасниками яких є усі учні школи: дні профорієнтації, дні підприємництва, благодійні ярмарки, конкурси винахідливих і кмітливих тощо.
 Учасниками клубів розроблено бізнес-проекти: видавництво газети, створення прес-центрів та ін..
Діяльність ШКП була зорієнтована на розвиток інтелектуальних здібностей учнів в галузі підприємництва: підготовка до олімпіад, захист наукових робіт, проведення творчих конкурсів тощо.
4. Заплановані заходи у 2013 році.
Заплановані заходи в ШКП направлені на формування підприємницької компетентності учнів, наприклад: вибір виду підприємницької діяльності, планування власної діяльності, риси справжнього підприємця, створення  власного  резюме.
Передбачено тренінги особистісного розвитку: «Формування навичок толерантного спілкування», «Стилі спілкування», «Ефективне спілкування – запорука успіху» та ін..
В планах роботи клубів відображено заходи, які сприятимуть розвитку  творчості, критичного мислення: економічний ерудиціон, економічні турніри з використанням вікторин, кросвордів, ребусів.
У планах роботи ШКП введено заходи, які проводяться у формі акцій, довготривалих проектів: конкурс проектів «Мій перший проект у підприємництві», освітній проект «Підприємлива людина: якою вона має бути?» тощо. Окремі навчальні заклади планують зустрічі із учасниками ШКП інших шкіл з метою обміну досвідом діяльності, проведення гри «Кешфлоу».


                                                                                              Вітюк Валентина                                                           

                     Звіт про реалізацію І-ІІ сесії                                                                                                                                                         

            РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОГРАМИ ЗАНЯТЬ 

 І-ІІ сесії  


Data/ Дата


Liczba
godz./ кількість годин

Tematyka  zajęć/Тематика занять

Imię i nazwisko oraz podpis  prowadzącego zajęcia/ Імʼя, прізвище та підпис ведучого занять
W./Лекц
Ćw./ Практ
18.10.12

2
Презентація проекту, програми.  Ознайомлення з цілями навчання. Інтеграція групи, презентація учасників, груповий контракт.

Валентина Вітюк

18.10.12
1
2
Як створити шкільні клуби підприємництва: цілі створення, плани роботи.
Валентина Вітюк.

19.10.12
1
1
Вчитель шкільного клубу підприємництва у ролі особи, що підтримує розвиток компетентності учнів.
Катажина Кошевська

19.10.12
1
2
ШКП як група, що має спільне завдання. ШКП як група у процесі розвитку.
Катажина Кошевська

19.10.12

3
Вплив структури групи, що має спільне завдання на ефективність її дій.
Катажина Кошевська

19.10.12
1
1
Цілі і завдання компоненту ІКТ у проекті. Ознайомлення із платформою та інтернет-сторінкою «Шкільна академія підприємництва».
Надія Ткачук
20.10.12
1
2
Основні поняття, пов’язані з професійним консультуванням. Розвиток підприємництва і професійне консультування у школі.
Здіслава Баранкевич
20.10.12

3
Форми роботи з учнями: індивідуальне консультування; групове консультування.
Здіслава Баранкевич

20.10.12
1
1
Діагностика у професійному консультуванні. Стиль навчання. Домінуючий профіль. Тип професійної особистості. Підприємницька постава та її складові. Дидактичні ігри у роботі з учнями.
Здіслава Баранкевич
20.10.12

2
Соціальний сервіс Web 2.0..
Створення блогу – щоденника роботи шкільного клубу підприємництва.
Надія Ткачук
21.10.12
1
1
Риси підприємливої особи. Формування підприємницької поведінки учнів.

Наталія Григор’єва
21.10.12

3
Робота шкільних клубів підприємництва. Презентація планів роботи клубів.

Наталія Григор’єва
21.10.12

1
Підсумок занять. Оцінювання.

Надія Ткачук
20.11.12
1
1
Інтеграція групи, презентація учасників, груповий контракт
Індивідуальні  та групові поради з професій, консультаційна співбесіда.
Валентина Вітюк
20.11.12

3
Професійна співбесіда, підприємництво у плануванні кар’єри.
Валентина Вітюк
20.11.12

2
Професійне портфоліо. Професійне інтерв’ю.
Валентина Вітюк

20.11.12
1
2
Робота радника з професій.
Валентина Вітюк

21.11.12
1
1
Дидактичні симуляційні ігри. Гра «Іграшка»

Наталія Григор’єва

21.11.12
1
2
Розробка бізнес-плану.
Розробка алгоритму заняття для учнів «Складання бізнес-плануперший крок до започаткування підприємницької діяльності».

Наталія Григор’єва
21.11.12

3
Робота із грою Cahsflow

Наталія Григор’єва

21.11.12

2
Робота із грою Cahsflow

Наталія Григор’єва

22.11.12

2
Удосконалення блогу ШКП – щоденника роботи шкільного клубу підприємництва.
Надія Ткачук
22.11.12

3
Форми та методи висвітлення роботи ШКП на сторінках блогу.

Надія Ткачук
22.11.12
1
2
Мережеві спільноти проекту. Співпраця учасників проекту на Інтернет платформі.

Надія Ткачук
22.11.12
1
1
Безпека дітей в інтернеті.            
Оцінювання
Надія Ткачук
28.11.12

2
Практична робота в ШКП Володимир-Волинської гімназії

Валентина Вітюк

29.11.12

2
Практична робота в ШКП  загальноосвітньої школи І-ІІІ ст.. №4 м.Ківерці
Наталія Григор’єва

30.11.12

2
Практична робота в ШКП  Луцької ЗОШ І-ІІІ ступенів №23
Валентина Вітюк
7.12.12

2
Практична робота в ШКП  НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів-гімназія» с. Підгайці Луцького району
Надія Ткачук
11.12.12

2
Практична робота в ШКП  НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів-ліцей» с.Зимне Володимир-Волинського району
Надія Ткачук
12.12.12

2
Практична робота в ШКП  НВК «Маневицька ЗОШ І-ІІІ ступенів №2-гімназія ім.. А.П. Бринського» Маневицького району
Наталія Григор’єва
14.12.12

2
Практична робота в ШКП НВК «загальноосвітня школа І-ІІІ ступнів-гімназія» м. Горохів
Надія Ткачук
20.12.12

2
Практична робота в ШКП загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. №12 м. Ковеля

Наталія Григор’єва
20.12.12

2
Практична робота в ШКП  Луцького НВК ЗОШ І-ІІ ступенів №7 – природничий ліцей»
Надія Ткачук
21.12.12

2
Практична робота в ШКП  Луцького НВК №9
Валентина Вітюк



ПІДСУМОК РЕЗУЛЬТАТІВ ЗВОРОТНОЇ ІНФОРМАЦІЇ, ОТРИМАНОЇ ВІД УЧАСНИКІВ
Учасники навчального курсу відзначили високий професійний рівень тренерів, актуальність змісту навчання, доступність викладу матеріалу; ведення занять від простішого до складнішого, акцентування уваги на головному. Позитивним було те, що  заняття мали  практичну спрямованість, простежувався їх зв’язок з життям школи. Відзначили також доцільність практичних вправ, які надали польські та українські тренери. Важливим для учасників був досвід проведення та участі в тренінгу, а саме: заняття з психології; обговорення питань організації роботи ШКП тощо.
Імпонувала учасникам форма проведення майстер-класів,  жвава невимушена атмосфера, яка панувала на заняттях; тепла, позитивна атмосфера в групі. Ефективній роботі сприяла доброзичливість, щирість, демократизм тренерів; вміння налаштувати групу на позитив; професійність членів групи, що сприяло швидкому та якісному виконанню завдань.  Високою оцінкою були відзначені матеріали, які отримали учасники для подальшої роботи; організація технічного забезпечення тренінгів. Зацікавленість викликала гра Кешфлоу; мобільність висвітлення роботи групи та шкільних клубів підприємництва на Ітернет платформі.
Учасники навчальних тренінгів висловили бажання щодо продовження семінарів з даної проблематики, на яких можна було б  отримати більше практичних навичок. Були побажання пройти майстер-класи у Польщі, познайомитися із польською системою освіти і практичним досвідом діяльності клубів в навчальних закладах Польщі. Зокрема, учасники навчання свої побажання висловлювали такими фразами: хотілося б продовження, це нам необхідно для якісної роботи; дякую за участь у даному проекті, люблю завжди вчитися; таке навчання дуже потрібне; після завершення тренінгу є бажання і готовність розпочати роботу в школі; продовжити навчання з метою вдосконалення набутих знань; сподіваюся, що даний проект не закінчиться, а переросте у наступний; з нетерпінням буду чекати наступних тренінгів; сподіваюся на подальшу співпрацю і підтримку під час роботи шкільного клубу; дякую за професіоналізм; усім бажаю успіху у реалізації отриманих знань у впровадженні проекту у ЗНЗ; дякую за розуміння; побажайте нам удачі і підтримайте нас; дякую організаторам за проведений тренінг.
Окремі учасники висловили дуки, що є певні перешкоди в реалізації завдань проекту, зокрема:
 власна завантаженість; власні упередження; невпевненість у якісній реалізації окремих завдань в начальному закладі ( як це все здійснити на практиці?); швидкий темп роботи; інколи власна інертність; думка про недостатньо високий власний професіоналізм (чи зможу я так провести заняття як наші тренери?)
Важливим для подальшої роботи педагоги вважають обмін досвідом роботи, а також обмін інформацією через шкільні блоги та Інтернет платформу. 




Немає коментарів:

Дописати коментар