понеділок, 12 жовтня 2015 р.
Реалізація другого етапу українсько-польського проекту «Шкільна академія підприємництва 3»
28 – 30 вересня 2015 року в рамках українсько-польського проекту «Шкільна академія підприємництва 3» проведено навчання 12 методистів Волинського ІППО. Зміст і форма були підпорядковані очікуваному результату другого етапу проекту – підготувати методистів-консультантів до роботи з педагогами різних фахів щодо впровадження конспектів уроків з з «підприємницьким тлом» у школах області.
Навчання забезпечили представники Львівського ОІППО Мирослава Товкало, завідувач кафедри освітньої політики, Ірина Синя, директор НВК «Школа-садок “Софія”» м. Львова, викладач кафедри природничо-математичної освіти ЛОІППО та лідери Волинського ІППО Валентина Вітюк, проректор з наукової роботи, Надія Ткачук, завідувач науково-дослідної лабораторії освітніх інновацій та координації діяльності РМК).
У рамках програми навчання тренерами було:
здійснено презентацію проекту, його етапів та очікуваних результатів;
ознайомлено учасників з теоретичним матеріалом щодо перебудови навчального процесу на засадах компетентнісного підходу; позиційним навчанням;
визначено критерії формування вчителем підприємницької компетентності на уроці;
окреслено риси підприємливої особи тощо.
Найцікавішими елементами програми були інтегративні вправи, симулятивні, моделюючі ігри («Ринок пшениці» та ін.). Важливо, що учасники через активне включення в роботу зрозуміли особливості навчання дорослих, усвідомили важливість вироблення асертивної поведінки у спілкуванні, виявили позитивну установку на зміни у своїй роботі.
Особливу зацікавленість та жваве обговорення в групах спостерігалось під час аналізу конспектів уроків «з підприємницьким тлом», а також при визначенні можливостей змісту різних навчальних предметів у формуванні підприємливої особистості.
В кінці занять учасники уклали програми та плани реалізації третього етапу проекту: навчання педагогів різних фахів щодо проведення уроків з «підприємницьким тлом».
Позитивні емоції, доброзичливий настрій, нові ідеї та натхнення – це додаткові ефекти проведеного навчання, які мотивуватимуть методистів-консультантів до реалізації завдань проекту.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар